....a konečně je tu jaro

14. března 2016

Zima se asi ještě na pár dní vrátí, ale poslové jara už dávají jasně najevo, že se to blíží. Někde rychleji, jinde pomaleji, ale i z kalendáře už je jasné, že je to tzv. za pár.

U nás na chalupě jsou v plném květu sněženky a bledule, a ze země vykukuje 5-8cm medvědí česnek. A samozřejmě i česnek kuchyňský.



A další jarní květiny na sebe nenechají dlouho čekat.

2 komentářů:

Marta 17. března 2021 v 21:10  

Jaro je tu! To je tak krásné!! Jeli jsme po dálnici dnes odpoledne, koukala jsem se z okénka a viděla jsem dokonce, jak nějaký mladý pár otevíral bazén a šli poté i do vířivky. Ježiši to já bych tak jednou chtěla u baráčku mít. Jenomže mi táhne na padesát a cesta do hrobu už nastává.

Ještiná blondýna,  28. dubna 2021 v 13:24  

Taky jsem se letos těšila na jaro. Řešila jsem přes zimu klasicky problémy s imunitou, naštěstí jsem objevila bylinné tinktury, které mi s imunitním systémem pomohly, ale stejně si tak nějak slibuji, že jakmile se venku oteplí, tak se všechno zlepší, když už ne úplně spraví. :) Zrovna koukám přes okno na zahradu a říkám si, že už to asi přichází, tak se asi půjdu projít s pejskem. Mějte se krásně. :)

Okomentovat

  © Blogger template The Professional Template II by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP