První várka semínek

5. února 2015

Zhruba před 14-ti dny mi dorazila první várka semínek, na tu hlavní teprve čekám. Semínka jsem dokupovala na webu www.dobrasemena.cz a byla jsem mile překvapena velmi vstřícnou komunikací ohledně mých dotazů, a dostala jsem i nějaká semínka zdarma jako vzorek.
Tento obchod mohu doporučit. Naproti tomu z loňské zkušenosti nedoporučuji nákup semínek u AEV-VS. Semínka měla mizernou klíčivost, v jednom případě dokonce žádnou.

 
Letos se chystám na několik změn. Sehnala jsem semínka nepálivých kozích rohů a několik druhů klasických polních paprik. Již se nebudu pokoušet o pěstování brokolice, naproti tomu bych chtěla zkusit jarní bílé zelí. Dále vyzkouším celoroční ředkvičku, i jiné odrůdy rajčat a mnoho dalšího. A čemu se dařilo, zásadně měnit nebudu. Uvidíme, co letošní rok přinese. Budeme si přát dobrou a zdravou úrodu :-)

1 komentářů:

Merynkaw 9. února 2015 v 21:34  

Držím palce a těším se na Tvé pokroky!

PS: doufám, že se máte dobře:-)?

Okomentovat

  © Blogger template The Professional Template II by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP