Jarní práce

11. dubna 2014

Práce na našem poli/políčku
Minulý týden se u nás otočil pán s rotavátorem. Políčko bylo o poznání hezčí, ale po prohrábnutí samý drn. Nechci na celé ploše pěstovat jen brambory, a tak jsem se pustila do kvalitnějšího vyčištění od drnů. Na části, kde už je zasazená cibule jsem to trochu odflákla, ale u mrkve, pastyňáku a ředkve jsem to vyčistila jak jen to šlo. Musím přiznat, že je to trochu o záda, ale zatím to zdravotně zvládám :-)


Květinová zahrádka/skalka
Při odpočinku se kocháme pohledem na kytky. Mám pocit, že ve skutečnosti je to hezčí než na fotce.... Na podzim jsem na zahrádku přesunula pivoňku a na jaře zasadila nějaké nové cibule.

 

Domácí sadba
Doma, v paneláku za okny, se opět pokouším vypěstovat vlastní sadbu.
Řekla bych, že po prvních zkušenostech z loňska to jde mnohem lépe. První rajčata jsem mohla dát o něco později, jsou už velká, ale oproti loňsku se zase mohu pochlubit krásnou bazalkou.



Bylinky
Opět sbíráme bylinky a jako první máme nasušenou prvosenku. Dále se chystáme na mladé kopřivy a břízu. Komu by se hodil kalendář pro sběr základních bylin, najde ho TADY.

0 komentářů:

Okomentovat

  © Blogger template The Professional Template II by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP