Háčkované hvězdičky

3. prosince 2012

Letos jsem si naplánovala udělat na adventní věnec háčkované hvězdičky. Háčkování jsem se nikdy moc nevěnovala krom zvonečků, protože to na můj vkus moc pomalu přibývalo, narozdíl od pletení :-)
Udělala jsem tedy na internetu jeden hledací pokus o návod, a objevila moc pěkný blog. Prozatím jsem se nechala inspirovat pouze těmi vločkami. Vyzkoušela jsem jednu, byla však moc veliká. Potřebovala jsem malé. Vypustila jsem tedy druhou řadu a místo ní pokračovala ihned jednoduchými cípy. Po vzoru uvedeného blogu jsem se snažila udělat návod, třeba se to někomu bude hodit..... A doporučuji dělat hvězdičky 6-ti cípé, ty 5-ti nejsou nic moc.
Kdo je zkušený "háčkař", prosím, na provedení mých vloček moc nekoukat :-)))
------------------------------------------------------------------------------------------------------------

0 komentářů:

Okomentovat

  © Blogger template The Professional Template II by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP