Kokosové řezy

7. srpna 2012

Zbyl mi strouhaný kokos z kefírové buchty, a tak mě napadlo vyhledat nějaký kokosový recept. Při slovu kokos se mi vybavilo Raffaello, a tak jsem našla recept na Raffaello řezy a zkusila je upéct. Musím říct, že jsou opravdu výborné, i když s Raffaellem nemají zase až tak mnoho společného, proto jsem název receptu uvedla jen jako kokosové řezy. Pro lepší odměřování jsem převedla lžíce na gramy.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Recept
těsto: 260 g polohrubé mouky, 200 g cukru krupice, 7 lžic mléka, 4 vejce, 1 prášek do pečiva, 3/4 sklenky oleje
na potření hotového piškotu: zavařenina (nejlépe rybízová)
krém: 4 dl mléka, 4 lžíce polohrubé mouky, 1 Hera (1/2 Hery+1/2 másla), 1 vanilkový cukr, 150 g moučkového cukru, rum, 1-2 lžíce kokosu
na posypání řezů: cca 100 g kokosu

Žloutky utřeme s cukrem, přidáme mléko a olej. Postupně přimícháme mouku s práškem do pečiva a sníh z bílků. Dáme péct na 180 st. Vychladlý piškot potřeme zavařeninou a pomažeme krémem - ten uděláme svařením mléka a mouky na kaši, po vychladnutí kaše přidáme další suroviny a vše vyšleháme. Krém uhladíme a posypeme kokosem. Kokos lehce namačkéme do krému.

Dobrou chuť!

0 komentářů:

Okomentovat

  © Blogger template The Professional Template II by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP