Jak se Vám letos povedla vánočka?

30. prosince 2011

Letos jsem poprvé vyzkoušela pletení vánočky ze šesti pramenů. Pletením mým obvyklým způsobem se mi často stávalo, že horní část vánočky někde při pečení ujela. Říkala jsem si, že pletením ze šesti se to stát nemůže. Našla jsem tedy na těchto stránkách postup. Pletení jsem neměla nijak natrénované a počítač nemám v kuchyni, takže jsem po každém přeložení pramenu běhala z kuchyně do pokoje a zpět :-) Takto jsem došla asi do poloviny pletení a pak jsem si říkala, že se postup opakuje, že to už zvládnu. Nejdříve jsem se do toho pěkně zamotala :-)) ale nakonec se to celkem zadařilo. Nejtěžší nakonec bylo vánočku přenést na plech. Netrefila jsem se přesně na papír, takže jsem musela ještě podkládat další kus papíru. Vánočka myslím vypadala celkem pěkně, ale potvrdilo se mi to, co jsem si myslela. Že vánočka bude po upečení trochu placatější než obvykle. Příště by to chtělo dopředu trochu natrénovat a uplést ji více do výšky.
Doufám, že vy jste byly (předpokládám, že pečou spíše ženy) v pletení úspěšnější, a že vám krásně upletená a upečená vánočka přinese zdar a úspěch v novém roce 2012.

0 komentářů:

Okomentovat

  © Blogger template The Professional Template II by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP