Zapečené těstoviny s cuketou a mrkví

10. srpna 2010

Pokud je to jenom možné, snažím se každý den vařit pro sebe a pro syna (cca 2 roky) čerstvé jídlo. Docela mi teď chybí dřívější obědy ve zdravé výživě a tak se teď snažím vařením se alespoň trochu přiblížit zdravému stravování. Ne všechna jídla je syn ochoten sníst, takže se musím trochu přizpůsobit. Chtěla jsem do něčeho zahrnout cuketu a protože syn má rád těstoviny, zvolila jsem toto jednoduché jídlo.

Recept
Těstoviny, cuketa, mrkev, cibule, smetana, vejce, sůl, Solčanka, petrželka, olivový olej, máslo, strouhanka

Těstoviny uvaříme v osolené vodě do měkka a scedíme. Cuketu nakrájíme na kratší proužky, mrkev na kolečka nebo půlkolečka, cibuli na kostičky. V kastrolu na oleji osmahneme cibulku, přidáme mrkev a chvilku orestujeme, pak přidáme cuketu a ochutíme Solčankou, po chvilce přilijeme smetanu a krátce podusíme. Mezi tím si připravíme zapékací formu, kterou vymažeme máslem a vysypeme strouhankou. Do kastrolu přidáme uvařené těstoviny, promícháme, přidáme vejce a nasypeme do zapékací formy. Navrch nasypeme petrželku. Dáme do trouby zapéct na 230-250 st. C.
K těstovinám můžeme udělat salát ze syrové řepy.


Dobrou chuť!

1 komentářů:

Dana Gazdová 13. srpna 2010 v 14:40  

Nechala jsem se inspirovat a udělala zapečené těstoviny dneska k obědu. Byly moc dobré, pochutnali jsme si já, tchán i tříletá Lucinka.

Díky za recept.

Okomentovat

  © Blogger template The Professional Template II by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP