Pomazánka z kuřecího masa

13. srpna 2010

Tentokrát jsem včera nestíhala vařit oběd a ani se mi moc nechtělo, tak jsem si vzpomněla na jeden recept, který jsem kdysi dostala od jedné paní.
Odborníci tvrdí, že malé děti by měli mít denně na talíři maso a místo jednoho dne žloutek. Přiznám se, že občas to nedodržuji, příjde mi to zbytečné a ani já to nějak nemusím. V téhle pomazánce ale maso nechybí, a já jsem vyjímečně použila místo domácího pečeného kuřete kousek grilovaného. Až budete mít v bedýnce kromě mrkve a petrželky také jablka, můžete tento recept také zkusit.

Recept
250 g pečeného kuřecího masa, 50 g pomazánkového másla, 4 lžíce bílého jogurtu, 1 jablko, 1 mrkev, sůl, nakrájená petrželka.

Maso nakrájíme na jemno, přidáme máslo, jogurt, oloupané nastrouhané jablko, nastrouhanou mrkev, sůl. Zdobíme na sendviči (na chlebu) petrželkou a plátky jablek.

Pomazánkové máslo, jsem nahradila kouskem lučiny a lžičkou jogurtu navíc. Sobě jsem pomazánku ještě přisolila.

2 komentářů:

Dana Gazdová 13. srpna 2010 v 20:36  

To vypadá dobře a já pomazánky moc ráda. Určitě jí v nejbližší době zkusím.

Dana 10. září 2010 v 14:53  

Protože jsme čekali návštěvu, koupila jsem včera v Intersparu grilované stehno a udělala tuhle pomazánku. Tím, že je tam to jablíčko, má trochu nasládlou chuť, ale všem chutnala a jednohubky zmizely z talíře rychlostí blesku. Manželovi jsem musela namazat extra rohlík, protože jinak by na hosty nic nezbylo :o)

Okomentovat

  © Blogger template The Professional Template II by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP