Dumlíkačka

15. srpna 2010

Recept od p. Hudské
Tuřín, brambory (tak 5 ks), máslo, hladká mouka, sůl

Brambory vaříme na kousky v osolené vodě, přidáváme kostičky tuřínu. Připravíme jíšku a vmícháme do polévky, když už jsou brambory měkké. Přidáme pokrájenou tuřínovou nať a je to. To je moje dumlíkačka.
Ta původní - po předcích je bohatší o masový vývar a všechny možné další druhy zeleniny, tak se můžete pustit do experimentování.

A já jen podotknu, že moje sousedka říkala, že když byly se sestrou děti, že to byla jejich nejoblíbenější polévka.

2 komentářů:

Dana Gazdová 23. srpna 2010 v 14:38  

Tak dneska jsem uvařila k obědu dumlíkačku, přidala jsem do ní ještě kapustu z bedýnky a byla to velká dobrota, všichni se olizovali až za ušima. Díky za recept.

Lenka 24. srpna 2010 v 18:04  

Ahoj Dančo, taky jsem vyzkoušela :-), hodím sem pak recept.

Okomentovat

  © Blogger template The Professional Template II by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP