Dumlíkačka II

30. srpna 2010

Tak jsem se minulý týden konečně dostala k tomu, abych vyzkoušela polévku "dumlíkačku". Musím říct, že byla opravdu výborná, akorát jsem si recept trošku vylepšila.

Recept
Tuřín, 4-5 menších brambor, mrkev, petrželka, slepičí Bio masox, drcený kmín, sůl, hl. mouka

Do hrnce jsem dala vařit oloupané a na větší kostičky nakrájené brambory, na kolečka a půlkolečka nakrájenou mrkev (použila jsem i tu žlutou) a cca půl slepičího Bio masoxu od Alnatury.
Po chvilce vaření (cca 5-7 min.) jsem přidala nahrubo nastrouhaný tuřín, trošku drceného kmínu a vše vařila do změknutí. Před koncem jsem přidala nakrájenou petrželku, lehce povařila a zahustila hl. mouku rozmíchanou ve vodě. (......kdo není líný, může zahustit jíškou :-)
Hotovou polévku jsem odebrala synovi a pro sebe jsem ji ještě trochu přisolila.


Dobrou chuť!

0 komentářů:

Okomentovat

  © Blogger template The Professional Template II by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP